Near to death experience - Reisverslag uit Daylesford, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu Near to death experience - Reisverslag uit Daylesford, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu

Near to death experience

Blijf op de hoogte en volg Zaida

15 November 2015 | Australië, Daylesford

Ja, dat lees je goed, ik was bijna dood! Gewoon, casual liep ik door n wei met koeien om foto's te maken van de omgeving. De koeien vermeden me, vrij begrijpelijk gezien het feit dat ik mijn camera mee had, terwijl ik juist probeerde om dichterbij te komen. Misschien niet het slimste plan dat ik ooit heb gehad, maar hé, alles voor een goede foto. Na een tijdje gaf ik het op en benaderde ik de alpaca's aan de andere kant van de wei. Ik kreeg door dat de koeien achter mijn rug mijn richting op liepen en dacht dat ze misschien weer wat dichterbij durfden te komen. Ik draaide me om om foto's van ze te maken, kreeg één seconde met, al zeg ik het zelf, een perfect action-shot. Een miliseconde later rende ik al door de wei omdat er een gigantische koe met volle snelheid op me afkwam. Ik ging gelijk in survival-mode (ja, echt, ik dacht dat ik dood zou gaan) en rende naar het meertje, aangezien koeien niet kunnen zwemmen :D

Hoe ironisch het ook zou zijn geweest als ik in Australië was gedood door een koe, ik leef nog en daar ben ik blij om! Maar het is natuurlijk wel weer een mooi verhaal om over naar huis te schrijven.

  • 15 November 2015 - 15:04

    Daniëlle:

    Geen levensgevaarlijke spin, angstaanjagende krokodil, megagrote hongerige haai of 'n ander eng australisch beest maar een koe....................
    Gelukkig kun je hard rennen :-) Is dat hardlopen niet voor niets geweest!!

  • 15 November 2015 - 18:17

    Remco:

    De "Big five " van Australie dus op 4 na al gespot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaida

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 4268

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 20 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: