Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu Het laatste avondmaal - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu

Het laatste avondmaal

Blijf op de hoogte en volg Zaida

19 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

'Laatste'... het is, denk ik, het kernwoord van de afgelopen weken. Laatste werkdagen, laatste trainingen, laatste weekend, laatste avondeten... Morgen om 13.00 uur stap ik in het vliegtuig en, als alles goed gaat, kom ik woensdagavond aan in Sydney.

Mocht ik nog geen afscheid van je hebben genomen, bij deze... Ik zie je over 9 maanden weer!

Laatste update uit Nederland, mijn volgende blog komt vanuit Sydney (:

  • 19 Oktober 2015 - 22:03

    Chris Klop:

    Hoi Zaida, ik wens je een hele goede en plezierige reis. Geniet er van en doe de groeten aan alle Kloppenborgs die je daar tegen komt.Goede vlucht en ik blijf je volgen. Liefs, Chr.

  • 20 Oktober 2015 - 12:50

    Lidwien:

    Hoi Zaida!
    Wij wensen je een heerlijke reis met veel geweldige en onvergetelijke ervaringen. Ben benieuwd hoe het je bevalt! Precies 10 jaar geleden was Raissa down under.
    Veel groeten van Lidwien en Joop

  • 20 Oktober 2015 - 19:51

    Daniëlle:

    Op dit moment 5515 km afgelegd in 6 uur en 7 minuten en nog 3824 km in 4 uur en 42 minuten te gaan tot Hong Kong! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaida

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4269

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 20 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: