Back to the earth - Reisverslag uit Daylesford, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu Back to the earth - Reisverslag uit Daylesford, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu

Back to the earth

Blijf op de hoogte en volg Zaida

14 November 2015 | Australië, Daylesford

Mijn week in Blampied, een dorpje met 174 inwoners, zit er bijna op. Bijna letterlijk ging ik 'back to the earth' op deze organische boerderij. Een week lang kippen verzorgen, kalfjes voeren en gras maaien (met de hand natuurlijk).

Maar naast al het harde werk *ahum*, heb ik vooral ontzettend veel lol gehad. Ik gezwommen tussen de koeien, kalfjes van twee weken oud gevoerd en geaaid, leren koken met de meest vreemde ingrediënten-combinaties en nieuwe mensen ontmoet.

Maandag begint dan mijn echte backpacker-leven weer in Melbourne... Ik heb nog geen baan of slaapplek, dus de tijd begint te dringen. Back to reality.

• 15 November 2015 - 17:57

Remco:

Zwemmen met koeien??? Kunnen ze dat,En zwemmen ze aan de andere kant van de wereld tegen de stroom in☺️.
    Succes met zoeken naar een slaap/werkplek

Groetjes uit een herfstachtig Nederland