Nature's best - Reisverslag uit Gerroa, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu Nature's best - Reisverslag uit Gerroa, Australië van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu

Nature's best

Blijf op de hoogte en volg Zaida

30 Oktober 2015 | Australië, Gerroa

Mijn eerste twee weken vliegen voorbij en ik heb nu al zo veel gezien! Afgelopen zondag ben ik (als echte Hollander, op 'zondag-tarief') afgereisd naar de Blue Mountains. Een reis van twee uur, maar zeker de moeite waard. Eenmaal in Katoomba aangekomen, nam ik net als alle andere toeristen een hop on-hop off bus richting de bekende 'Three sister', drie enorme bergen, midden in de vallei van de Blue Mountains. Door af te wijken van de geijkte paden, kwam ik terecht op de mooiste uitzichtpunten en bij de prachtigste riviertjes. Ik kan proberen het te omschrijven, maar eigenlijk is dat onmogelijk. Het is gewoon een adembenemend mooie plek die ik iedere backpacker kan aanraden!

Maandagochtend maar opnieuw alles in mijn backpack gepropt voor surfkamp. Wederom een reis van twee uur die ik vooral slapend heb doorgebracht. En toen, het moment waar elke backpacker van droomt... mijn eerste surfles, mijn eerste golven. Het gevoel dat je krijgt wanneer je rechtop op zo'n board staat, de golven die je vooruit duwen, het is geweldig. Enorm frustrerend als het niet lukt of het weer slecht is natuurlijk, maar dat is het allemaal waard. Ik heb geweldige mensen ontmoet, nieuwe vrienden gemaakt en, het allerbelangrijkste, een van de mooiste sporten beoefend deze week.

  • 30 Oktober 2015 - 10:55

    Lidwien:

    Klinkt geweldig Zaida! Wat heb je al veel moois meegemaakt in korte tijd.....
    Blijf genieten! Veel groeten van Lidwien en Joop

  • 30 Oktober 2015 - 19:14

    Remco:

    Wow gaaf Zaida.... Dus straks kunnen we je op Lathum ook op een surfboard voorbij zien surfen?
    Veel plezier en pas op voor overstekende koala's

  • 30 Oktober 2015 - 21:50

    Daniëlle:

    En nu nog wat foto's !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaida

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 4247

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 20 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: