#1: voorbereidingsfases - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu #1: voorbereidingsfases - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zaida Amorij - WaarBenJij.nu

#1: voorbereidingsfases

Blijf op de hoogte en volg Zaida

03 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Vanuit mijn vertrouwde woonkamer heet ik je alvast welkom op mijn reisblog. Op verzoek van velen: een verslag van mijn backpack-avontuur in Australië.

Over zeventien dagen laat ik het dorpse gevoel achter en ga ik de wereld verkennen. Nouja, de andere kant van de wereld, in negen maanden. En ja... ik ga dus alleen.

Wil je op de hoogte gehouden worden en volgen hoe ik kangaroes vang, koala's knuffel en Aboriginals ontmoet? Meld je dan aan voor mijn mailing-lijst. Natuurlijk kun je mijn blog ook gewoon volgen via Facebook!


  • 21 Oktober 2015 - 14:22

    Remco:

    Veel plezier en een hele goede reis gewenst.Geniet en kom veilig terug

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zaida

Actief sinds 13 Sept. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4245

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2015 - 20 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: